miercuri, 30 septembrie 2009

Setea de a scrie

Nici acum nu stiu motivul exact pentru care mi-am facut un blog pentru ca nu ma prea ocup de el...
Dar acum mi-a venit o sete de a scrie...pfuuu...poate il si citeste cineva, iar daca nu, macar sa scriu pentru a mai trece timpul.
E o imbulzeala de sentimente si reprosuri...si neincredere, tristete imbibata cu liniste interioara si frustare, in mine incat nici eu nu stiu ce imi doresc sa fac si ce nu! Parca imi doresc sa merg de aici! Sa fiu acolo...desi acolo voi fi timp de 4 ani...si cred ca va fi de ajuns ca sa ma plictiseasca locul. Imi doresc sa mai stau putin aici sa il mai vad si pe el. Sa mai simt parfumul locurilor copilarasti si a amintirilor cele mai dragi....ale prietenelor plecate, impreuna cu care imi doresc inca o data inceputul clasei a IX-a...si cate imi mai doresc de la oraselul asta...
  Ma simt putin aiurea...toti au inceput, doar eu pierd timpul!Si sunt atat de curioasa ce ma asteapta incat imi vine sa fug acum sa dau buzna in sala de curs si sa fac cunostinta cu toti, sa scriu repede cate o impresie despre fiecare ca sa am ce citi la sfarsitul celor 4 ani. Si da...am avut in motiv pentru care nu am mers nici azi...un motiv personal despre care poate vor afla si ceilalti cand voi sti precis ce este...

pfuu...nu imi vine sa ma gandesc pentru ca mie nu mi se intampla nimic! sunt berbec si sunt norocoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii