duminică, 7 martie 2010

Nimic interesant!

Cred ca au trecut cateva luni de cand nu am iesit intr-un club in care sa ma desfasor pe ritm de house.
Ba poate chiar un an se implineste de la ultima vizita a acestor localuri.
Credeam ca va fi o seara ratata, dar se pare ca nu a fost nici pe departe asa. Am ajuns. Nimic interesant. Desi era miezul noptii localul se afla in starea orei de 22:00. Lumea putina prezenta, cu starea de plictis si sticla in mana. Feţe cunoscute de fel. A. ii cunoastea pe cei care stau aproape de iesire. aaa...par a fi doi gemeni...cu cateva trasaturi a unei persoane forte cunoscute. Dupa 2 minute: "Hai sa inaintam!". Hai daca tu zici, desi nu vreau sa traversez tot ringul sa se mire lumea de hainele si freza nearanjate. Dupa 10 minute admosfera parca devine alta. Muzica mult mai ritmata, lumea mai distrata si mai multa. Cineva ma atinge pe umar. Ma intorc si imi aplec putin capul ca sa observ ca e o fosta colega. Entuziasmata ca nu ne mai vazusem de la terminarea liceului. Pupici, intrebari..."cum o mai duci?", "boyfriend-ul?"...ca de obicei: "e acasa. Am venit cu altul.". Aha "nimic nou pana acum."(imi zic in gand).
Ne continuam dansul alaturi de A. si cei doi "gemeni". Pe o melodie plictisitoare la care mimam ca dansez ma preocupa trasaturile celor doi "gemeni". "Oare cum ii pot distinge?" ...aha...asta e putin mai inalt, celalalt are freza in dreapta fata de asta care are freza in stanga, asta are semn, iar ala are cosuri...si tot asa pana trece melodia. La sfarsit imi dau seama ca intre aceste doua personaje si cel cu care i-am comparat parca si stilul de dans e acelasi. Mda...interesant.

Mai tarziu lumea se inghesuie sa vada centrul ringului unde doi negrii: unul gras si unul slab isi fac numarul alaturi de o negresa slaba. Cel mai slab cu palarie alba il imita pe Michael Jackson, iar cel grasut incepe un dans din buric si din solduri ca te lasa gura-gasca! domnisoara inaintea lui, foarte elastica, se suceste si se misca cum numai ea stie si fac un adevarat spectacol.
Dupa vreo doua ore de dans am decis sa plecam...interesanta seara...si surprinzator finalul...dar confidential :)

2 comentarii:

Comentarii