duminică, 11 aprilie 2010

surprize!!!

Nu am reusit sa scriu prea multe de la ultima surpriza..defapt nu am reusit sa scriu nimic  :).
Acelasi premiu dar cu alte reguli :)



regulile sunt urmatoarele:

1. sa postezi premiul : done
2. sa spui din partea cui este oferit : Daia
3. sa oferi premiul altor 12 prieteni :

Simplu
Gigelitate
Luciana
Mary
Adrian
Love poems
Fotograf amator
Be beautiful
Bios-doareu
Delani
Pitzi si coca
Stropinela

4. sa afisezi link-ul lor : efectuat!
5. sa le dai de stire intr-un comentariu pe blogul lor
6. sa faci o lista cu 10 lucruri care-ti plac:



-vara
-plimbarile pe plaja, in parc, oriunde
-soarele
-povestile fara sfarsit cu prietenele
-noptile de vara
-ciocolataaaa!!
-pupicii boyfriendului
-Avonul :)
-shoping-ul
-and I love to dance!!

5 comentarii:

  1. Sarut mana frumos pentru premiu. As vrea sa le multumesc tuturor celor care m-au sustinut si au avut incredere in mine; fara ei nu as fi reusit sa ajung aici. (acum las sa curga o lacrima pentru a impresiona audienta :D )
    I lov iu ol!
    Mercic fain, apreciez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc din suflet! Nici nu stiu daca-l merit...
    ganduri bune si succes in tot ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! multumesc pentru propunere, dar eu nu mai folosesc de mult timp acest blog. asa ca pe mine nu m-ar ajuta cu nimic raspandirea linckului meu pentru ca nu ar trezi interese. imi pare rau!

    RăspundețiȘtergere

Comentarii