joi, 21 mai 2009

Povestea iepei

Azi dimineata n-am văzut c-un ochi. Prin urmare am decis să mi-l scot. Acum că nu mai am ochi, văd mai bine (vorbesc numai cu unul.) Dar hai să vă povestesc întreaga păţanie a ochiului "săritor": Ieri dimineaţă m-am trezit c-un gândac. Era foarte mare şi îşi făcea toaleta de dimineaţă pe burtoiul meu... aşa mi-am ars eu celulita. Dar să vă spun despre ochi. Da, deci cum spuneam gândacul era pe mine. Un soricel l-a zărit şi a vrut să mi-l mănânce. Dar eu, miloasă din fire l-am bagat în gură ca să-l salvez. Soricelul a ros tot nelăsând nimic în urmă, astfel reuşind să mă epileze...ce bine! chiar aveam nevoie... dar m-a lăsat şi fără spâncene. :( Dar nu e mare problemă, le tatuăm! Şi genele?
Nu mai sunt la modă! Pe vremea aia încă erau şi-am încercat să-mi implantez gene de vacuţă! Ba de capră! ;;) Ba de vacuţă!!...De capră...şi punct! "." (mare de tot!) Mai mare ca ochiul meu lipsă? Da...deci să continuăm emoţionanta poveste a căderii ochiului: S-a uscat şi a picat...era stricat! Mirosea urât şi scotea un sunet surd...în tăcerea nopţii decedate...Era dimineaţă deja, proasto! yoah...da no, până am discutat despre gene se făcuse noapte demento! Aşa...şi azi dimineaţă nu mai vedeam cu un ochi. A fost curentat cu curentul intrat pe geam într-un moment de neatenţie. Deci irisul şi toate alea mi s-au electrizat. Şi dăbălau înspre cei doi gemeni. Munţi dragă, gemeni nu-s că nu-s identici. Nici gemenii nu-s identici! Deci gemeni! Bine fie...deci ochiul se bălăbănea spre gemeni, plini de dorinţă...Îndorinţaţi de colega mea de bancă :) Da...îndorinţaţi :))
Ştii bine ce-ai făcut cu ei...plăcintă ;) ...uhuuu, am amestecat bine aluatul...iar plăcinta...ohooo!!! Hai că imediat facem sexologia plăcintei. Deci ochiul scheletic, care se bălăbănea spre gemeni, se balansa ...ce era de făcut? să-l tratăm: da...am luat bricheta, şi-am spart-o că nu funcţiona! da, prin urmare am luat o lumânare şi n-am gasit chibrite! Atunci am luat un cuţit extrem de ascuţit si l-am infundat în ochiul pe care l-am scos ca un cep de lebeniţă. Curioasă din fire, l-am băgat în gură. Avea un gust maro... de c**a...Nuuuu!!! de căprui!...da, în fine...era vâscos şi sleios...şi cleios şi clisos...şi slinos!



Made by Didi and Crina




(Imi pare rău că nu am reuţit să deosebesc scrisul că să se ştie autoarea fiecărei frazei )

3 comentarii:

  1. Permite-mi un mic sfat, legat de editarea in html. Ca sa poti deosebi randurile intre ele cand scrii, fa asa: intri la editare postare si in dreapta sus, exact lipit de chenarul cu postarea, ai "Editati html" si "Scrie". Dai pe prima si apoi cauti inceputul de linie care vrei sa fie separat de propozitia anterioara. Dai enter, ca sa coboare textul cu o linie si scri "
    "(fara ghilimele)pe randul liber (si asa il lasi). Apoi mai scrii un
    exact in fata primului cuvant din propozitia urmatoare,fara sa lasi spatiu. Repeti procedeul cu fiecare propozitie pe care o doresti separata de restul. Sper ca am explicat destul de coerent :P Bafta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. ...nice story..:)))...i will always remember the time..

    RăspundețiȘtergere

Comentarii