sâmbătă, 2 mai 2009

1 mai - fara Costinesti

A trecut si ziua aceasta mult asteptat in care credeam ca o voi petrece la Costinesti. Nu am petrecut-o atat de departe...dar a fost bine si asa :) nu am avut apa sarata, dar am avut apa (cris), nu am dansat in discoteca Tineretului pe muzica mixata de nu-stiu-ce dj, dar am dansat pe patura cu prietenele pe muzica de la radio si a fost suuuper bine. Nu m-am bronzat pe sezlong, dar tot la soare m-am bronzat, stand pe patura :) Seara nu am avut loc rezervat la VIP-uri in discoteca, dar am avut locul rezervat (din fiecare vineri in localul preferat). Asa am reusit sa am alaturi persoane cunoscute intr-un numar mai mare...si nu doar 4 cate puteau sa ajunga la Costinesti :). So, concursul MTV sau U a fost sucks!...pentru ca nu am castigat noi bineinteles! Dar tot am reusit sa ma distrez cum nu ma asteptam!
Nu ma pot abtine sa nu insir si cateva poze :)




4 comentarii:

  1. Nu eşti singura care şi-a amânat planurile. Şi nici ultima. Tot ce contează este doar faptul că te-ai simţit bine. Nu te-ai dus tu la mare, a venit marea la tine. Într-o oarecare măsură. :D este mult mai important să ai alături de tine prietenii decât o plecare într-un loc aglomerat, plin de necunoscuţi, agitaţie. Eu cred că a fost mult mai bine cu fetele decât la Costineşti. [mie nu-mi place staţiunea]
    O să ai timp să te duci şi la mare. Mult succes.
    Luciana

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce mocutze simpatice, nu va puteti compara cu Adelina dar treaca de la mine. Fotografia in sepia e superba... De ce plangi dupa sezlong?

    RăspundețiȘtergere
  3. Am umplut putin comparatia si cu sezlongul :) care cred ca era mai comod decat patura prin care se simteau pietricelele...oricum nu ma plang ;)

    RăspundețiȘtergere

Comentarii